HAPPY NEW YEAR!!!!

                                

Καλή χρόνια φίλοι μου με υγεία, το πιο σημαντικό με αληθινή αγάπη και ειλικρίνεια και σεβασμό.....
Μια μένα φέτος αυτή ήταν η καλύτερη ευχή που πήρα και την μοιράζομαι μαζί σας...
Αν και βέβαια στο σημερινό post θα σας γράψω για το πως πέρασα και γω την τελευταία εβδομάδα πριν φύγει μακρυά το 2012,βέβαια θα μου πεις τώρα το θυμήθηκες άλλα όπως ξέρετε οι γιορτές μας φέρνουν πίσω και στο πρόγραμμα ,μας λίγο οι βόλτες τα ποτά και τα ξενύχτια που λέει και το τραγούδι... καταλαβαίνεται...
Όπως όλοι έτσι και γω ήθελα την τελευταία εβδομάδα να την περάσω με φίλους και αγαπημένα πρόσωπα άλλα και οικογενειακά μιας και φέτος έχω αυτή την ευκαιρία....
Βέβαια όλη την εβδομάδα με βασάνιζε στο μυαλό το ερώτημα που τριγυρίζει όλους μας καθώς φεύγει ο χρόνος...
 Τελικά ήμουν καλό παιδί για να μου φέρει ο Άγιος Βασίλης δώρο???
 Άλλαξα καθόλου αυτό το χρονικό διάστημα??  
Έγινα καλύτερος άνθρωπος και τελικά κατέληξα στο συμπέρασμα να κάνω το δικό μου ξεκαθάρισμα και να αποφασίσω να κρατήσω καλά πράγματα από το 2012
 και ανθρώπους που πραγματικά ήταν άνθρωποι...




Μέσα τις εβδομάδας βρέθηκα στο κολωνάκι σε ένα τέλειο μαγαζί για coctails ARGO BAR και εκεί γνωρίσαμε τον Ζαχαρία απλά είναι ο πιο παιχνιδιάρης σκύλος ever....




Όπως όλοι μας έτσι και εγώ αποφάσισα να κάνω τα τελευταία μου ψώνια για το βραδύ της πρωτοχρονιάς όμως στο εμπορικό που επισκέφτηκα με περίμενε μια ευχάριστη έκπληξη τα αγαπημένα μου cartoons και αμέσως ένιωσα σαν μωρό παιδί!! ΤΙ ΧΑΡΑ!!!



  
Και πρωτοχρονιάτικο post χωρίς φωτογραφίες σε χριστουγεννιάτικο δέντρο δεν λέει ορίστε λοίπον!!!
Και μετά από όλων αυτό τον χριστουγεννιάτικο απολογισμό και τις τελευταίες μέρες του 2012 φτάνουμε αίσιος στην τελευταία μέρα και μερικές ώρες μακριά από το 2013..
 
 
Και 6,5,4,3,2,1 HAPPY NEW YEARRRRR YEAHHHH!!!
Δεν ξερώ για σας αλλά εμένα καλύτερα το 2013 δεν θα μπορούσε να μπει....Βέβαια αν είσαι με την καλύτερη φίλη σου και ακούς την θεά Θεοδωρίδου και την εκρηκτική Παπαριζου δεν θα μπορούσες από το να περάσεις φανταστικά...!!
Για μένα η χρονιά που έφυγε μου έδωσε αρκετά πράγματα να καταλάβω για τον εαυτό μου αλλά είναι καιρός να τα αφήσουμε πίσω  να τραβήξουμε μια κόκκινη γραμμή που λέει και η Θεοδωρίδου  και να περάσουμε μια καταπληκτική χρονιά με απίστευτα όνειρα και φιλοδοξίες γεμάτη αστερόσκονη και glam!!!!
                                                            ΛΑΜΨΕ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ 
                                                              ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ
                                                                  ΣΜΟΥΤΣ :)

9 σχόλια:

  1. nice work on your blog girl!check mine if you want!want to follow each other?thanks

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Beautiful post!!! thank you so much for your visit!
    I follow you!!!
    Have a wonderful weekend!

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. aww you are so pretty! love your hair!:)
    following you now and hope to see more!
    lots of love xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Gorgeous collection of images!!! Well done, love your outfit miss D!!!
    Best Regards.
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ms margaret you are my teacher in blogging you are so amazing thanks a lot!!
    happy new year!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή