#Baking Experience



Λατρεύω τα γλυκά!
Αν με ακολουθείς στο instagram, έχεις καταλάβει πως δεν μπορώ να τους αντισταθώ.
Ήρθε λοιπόν ημέρα που επιτέλους έμαθα να τα φτιάχνω εκτός από το να τα απολαμβάνω .
Χτες η αγαπημένη μου και γλυκιά blogger Αθηνά Πάνου με προσκάλεσε
σε ένα σεμινάριο για το πως μπορείς (ακόμη και εγώ που δεν έχω και τόσο καλή σχέση με την μαγειρική ) 
να φτιάξεις εύκολα και γρήγορα μπισκοτάκια.
Κορίτσια ένα έχω να σας πως ήταν πανεύκολο ,
καθώς έγιναν μέσα σε λίγα λεπτά, και πραγματικά μετά από αυτό ένιωσα 
λίγο παραπάνω ''κορίτσι για σπίτι΄΄.
Χάρις στην Αθηνά με τις πανεύκολες συνταγές ανακάλυψα πως τελικά μάλλον έχω και άλλο ταλέντο πέρα από το να κάνω στιλιστικούς συνδυασμούς,...
Ακολούθησε την Αθηνά στην σελίδα της στο facebook και είμαι σίγουρη πως θα ξετρελαθείς με τις συνταγές της..

With Love
Daphnia
xxx




2 σχόλια: